Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Hatályos: (2025.01.14.)
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kalu Creative Kft. által nyújtott szolgáltatásokra vonatkoznak, és szabályozzák a szolgáltatás igénybevételének feltételeit. A szolgáltatás megrendelésével a felhasználó elfogadja az ÁSZF rendelkezéseit.

1. Szolgáltatás tartalma és elérhetősége
1.1. A szolgáltató online oktatási tartalmakat és tananyagokat biztosít, amelyeket digitális platformon keresztül érhetnek el a felhasználók.
1.2. A szolgáltatás aktuális tartalmát a vásárlás időpontjában meghatározott csomag tartalmazza.
1.3. A szolgáltatás folyamatos fejlesztés alatt áll, és a szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a tartalmat bármikor módosítsa vagy bővítse. A lényeges változásokról értesítést küldünk az előfizetőknek.
1.4. Bizonyos csomagok tartalma változatlan formában érhető el, amelyet a vásárlás során egyértelműen feltüntetünk.

2. Igénybevétel feltételei és korlátozások
2.1. A szolgáltatás kizárólag regisztrációval érhető el, amely során a felhasználó köteles pontos és valós adatokat megadni.
 2.2. A szolgáltatás jogszerű felhasználásának érdekében tilos:
* A tartalom jogosulatlan másolása, megosztása vagy értékesítése.
* A szolgáltatás automatizált eszközökkel való elérése.
* Más felhasználók fiókjának jogosulatlan használata.
 2.3. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szabályszegő felhasználók hozzáférését azonnali hatállyal felfüggessze vagy megszüntesse.

3. Felelősségvállalás és garanciák
3.1. A szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatás folyamatosan elérhető legyen. Azonban előre nem látható technikai problémák vagy karbantartások esetén átmeneti leállások előfordulhatnak.
 3.2. A szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltatás szüneteltetéséből vagy elérhetetlenségéből eredő közvetett károkért, ideértve, de nem kizárólagosan az elmaradt hasznot vagy adatvesztést.
3.3. A szolgáltató nem garantálja a tartalom minőségét vagy eredményességét a felhasználó egyéni céljainak elérésében.

4. Elállási jog és visszatérítés
A vásárló kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a digitális termékek értékesítése során az elállási jog gyakorlása eltér a fizikai termékek vásárlására vonatkozó szabályoktól, tekintettel a termék jellegére. Az alábbi feltételek irányadók:
4.1 A vásárlást követően a vásárló legfeljebb 24 órán belül megkapja a hozzáférést a Teachable platformon keresztül az összes megvásárolt digitális tartalomhoz. A hozzáférési adatok kézbesítésével a vásárlónak lehetősége nyílik a digitális termék letöltésére vagy megtekintésére.
4.2 Elállási jogról való lemondás - A vásárló kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a digitális tartalomhoz való hozzáférés biztosítása az elállási időszakon belül megkezdődjön. A vásárló elismeri és elfogadja, hogy a hozzáférés aktiválásával – azaz a Teachable platformra történő regisztrációval és a tartalom letöltésének megkezdésével – elveszíti az elállási jogát a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) m) pontja alapján. 4.3 Visszatérítés kizárása - Amennyiben a hozzáférés biztosításra került, az összes digitális tartalom letölthetővé válik, így a termék jellegéből adódóan visszatérítés nem lehetséges. A vásárlás véglegesítésével a vásárló elfogadja, hogy ezen feltételek teljesülése esetén a megvásárolt digitális tartalom ára nem téríthető vissza. 4.4 Tájékoztatási kötelezettség teljesítése - A vásárlás előtt a vásárlót egyértelműen és részletesen tájékoztattuk az elállási jog elvesztésének feltételeiről, valamint a digitális tartalom hozzáférésére vonatkozó szabályokról.
A vásárló a vásárlási folyamat során kifejezetten hozzájárulását adta az elállási jog elvesztéséhez, amely a vásárlás véglegesítésének feltétele volt. 4.5 Vitás kérdések - Amennyiben kérdése vagy problémája merül fel a vásárlással kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az alábbi e-mail címen: hello@kalu.io

5. Panaszkezelés és jogérvényesítés
5.1. A felhasználó a szolgáltatással kapcsolatos panaszait a hello@kalu.io e-mail-címen nyújthatja be.
 5.2. A panaszok kivizsgálása a beérkezéstől számított 30 napon belül történik. 
5.3. Ha a felhasználó elégedetlen a szolgáltató válaszával, jogában áll békéltető testülethez fordulni. A békéltető testületek elérhetősége a fogyasztóvédelmi hatóság honlapján található.

6. Adatkezelés és adatvédelem
6.1. A szolgáltató az adatvédelmi szabályoknak megfelelően kezeli a felhasználók személyes adatait, ideértve a nevüket, e-mail-címüket és számlázási adataikat.
6.2. A fizetési tranzakciók a Stripe rendszerén keresztül történnek, amely biztonságos adatkezelést biztosít.
6.3. Az adatkezelési szabályzat részletesen elérhető a szolgáltató honlapján.

7. Promóciók és kedvezmények
7.1. Időszakos promóciók és kedvezmények kerülhetnek bevezetésre, amelyek feltételei a kampány időtartama alatt kerülnek közzétételre.
7.2. A promóciók nem vonhatók össze más kedvezményekkel, kivéve, ha azt kifejezetten jelezzük.

8. Záró rendelkezések
8.1. A jelen ÁSZF-re a Magyarországon hatályos jogszabályok az irányadók.
8.2. Az ÁSZF módosításának jogát a szolgáltató fenntartja. A változásokról a felhasználókat legalább 15 nappal előre értesítjük.
8.3. Ha a jelen ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelennek minősül, az nem érinti az ÁSZF többi rendelkezésének érvényességét.

Kapcsolatfelvétel:
 E-mail: hello@kalu.io 
Cím: 1025 Budapest, Szeréna út 39. 1. ép. 1. em. 4. ajtó